.

.

czwartek, 28 czerwca 2012

Zajawka z sali weselnej...

Witajcie kochani wieczorową porą!

Kolejny męczący dzień za nami, sala wygląda już coraz lepiej, trzeba dopracować szczegóły i będzie ok.
Dziś, w ferworze pracy nie miałam czasu na dokładne dokumentowanie postępu prac. Mam tylko 3 zdjęcia ozdób, bo tylko tyle wyszło w miarę dobrej jakości. Więcej szczegółów pokażę jutro lub po weselu, na spokojnie. A na razie tyle:

 Ogólnie sala była udekorowana w kremowe i brązowe materiały. My od siebie dodaliśmy tylko różowe no i moje serduszka i kule z papierowej wikliny (w środku kadru mój M.:))



Więcej szczegółów w późniejszym terminie...

Pozdrawiam wszystkich zaglądających!!!
Dobrej nocy!

5 komentarzy:

tafcik pisze...

no no no, artystycznie, z duszą :))

ewoz pisze...

pięknie :)

Avrea pisze...

czekam na więcej :)

Snow pisze...

Wygląda imponująco, a serduszka z różami dodają uroku i klimatu tej sali:))

Morrora pisze...

Pięknie to wygląda. Chętnie odgapiłabym pomysł na swoje wesele , ale aż tak zdolna raczej nie jestem.