.

.

czwartek, 21 czerwca 2012

Uwaga!!! Chwalę się...

Witam wszystkich cieplutko!!!
U mnie słonecznie i w miarę ciepło, porządków domowych ciąg dalszy... W nocy mięliśmy niezłą dyskotekę, błyskało się wszędzie, z każdej strony i to tak intensywnie, że prawie cały czas miałam widno w domu. Najbardziej nie lubię nocnych burz, boję się ich...

No ale nic, było minęło, dobrze tylko, że trochę popadało to nie będę musiała podlewać kwiatków;-)
A teraz pora na tytułowe przechwałki...

Przechwałka nr 1. Wczoraj dostałam przesyłkę od Polci, nie było łatwo (obie wiemy o co chodzi;-)) ale już jest...piękna porcelanowa filiżanka. Kochana strasznie Ci dziękuję....




Przechwałka nr 2. Dekoracje weselne: jedno z dwóch serc, które zawisną nad Młodymi i kule z papierowych rurek. Są to moje pierwsze tego rodzaju prace i pewnie wymagają poprawek, ale w końcu praktyka czyni mistrza...




Powstało więcej małych serduszek , które czekają na dekoracje...

Pozdrawiam gorąco!

12 komentarzy:

Avrea pisze...

filiżanka cudna !, a serducho bardzo ładne :), muszę poszukać instrukcji jak się je robi i spróbować :)
pozdrawiam
Ag

GREGORIUS pisze...

Filiżanka taka glamour piękny pastelowy odcień, cudnie w tym roślinnym anturażu wygląda. Dekoracje bardzo plastyczne i nie ważne, że może jeszcze nie perfekcyjne, ważne ,że Twoje, a jestem przekonany,że para młodych będzie zadowolona. Praktyka mistrza czyni! Miło było natrafić na Twój blog. Tak tu pastelowo, kolorowo i miło. Jeśli można to porozglądam się nieco. Miłego dnia pomimo pluchy za oknem i jeszcze w oddali słyszanej burzy. Pozdrawiam serdecznie, Grzegorz.

Elila pisze...

Grzegorzu witam Cię serdecznie u mnie! Będzie mi bardzo miło Cię gościć! Zapraszam jak najczęściej!
Pozdrawiam!

Joanna pisze...

podobają mi się Twoje przechwałki

Joanna pisze...

podobają mi się Twoje przechwałki

Ewelina pisze...

Bardzo ładna filiżanka :) A Twoje prace bardzo mi się podobają i myślę, że Młodzi też będą zadowoleni :)

Snow pisze...

Jak bym się napiła czegoś dobrego z takiej pięknej filiżanki, to może na skręcanie rurek wzięła by mnie chęć...:)))Ehh, póki co, popatrzę na Twoje dzieło:)))

Polcia pisze...

Bardzo mnie cieszy, że sprawiłam Ci przyjemność takim drobiazgiem. Szalenie miło się czyta, że jest ona "glamour" i cudna i w ogóle.
Zafascynowały mnie różyczki z bibuły, a papierowa wiklina to w ogóle cacko.

jabloniee pisze...

Bardzo ładne serce! Rewelacyjnie wygląda, nie domyśliłabym się, że to jedna z pierwszych prac. Pozdrawiam.

OxiGra pisze...

Filiżanka jak marzenie. Dekorację świetne zrobiłaś!

ewkiki pisze...

Piękna filiżanka:). A dekoracje urocze i na pewno zostaną docenione!

Wyspa moich snów pisze...

Zapraszam Cię na zabawę w 11 pytań http://www.wyspasnow.blogspot.com