.

.

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Przygotowania weselne

Witam po weekendzie!
U mnie dziś pogoda się popsuła, niby słońce świeci ale chmury się toczą i wieje silny wiatr...

U mnie porządków domowych ciąg dalszy i dekoracji weselnych też...
Ostatnio zrobiły się trzy czerwone serducha





Zakochałam się w tych sercach, są bardzo wdzięczne i cieszą oko.
Zaraz biorę się do dalszej pracy bo wesele tuż tuż a ja nadal mam tylko po 3 sztuki każdej dekoracji...

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za wszystkie miłe słowa!

7 komentarzy:

Avrea pisze...

Serca super , zamierzam tez sobie zrobić , a jakiej farby używasz ??
pozdrawiam
Ag

Elila pisze...

Najpierw maluję za pomocą pistoletu farbą akrylową taką do sufitów a potem zwykłą farbą w sprayu. Spray bezpośrednio na gazety słabo kryje i potrzeba wielu warstw, a na akrylową daję tylko jedną warstwę czerwonej.

umbrella pisze...

Piękną dekorację przygotowujesz!Ciekawa jestem wszystkich jej elementów.Pozdrawiam

Enchantted pisze...

Super te serduszka :) z chęcią zobaczyłabym całą dekorację w Twoim wykonaniu :P

Karolina pisze...

A u nas fajnie, choć chmurzysto.
Super są te róże :)

Ewelina pisze...

Dekoracja śliczna, czekam na resztę :)

pandzioszka pisze...

śicznie wygląda pozdrawiam ciepluteńko