.

.

czwartek, 14 czerwca 2012

Praca wre...

Przygotowania do mojego jarmarkowego debiutu idą pełną parą. Wczoraj dostałam przesyłkę z drewienkami i cały czas tworzę. Mam dużo pomysłów, niektóre będę realizowała pierwszy raz i trochę się tego boję, ale co tam, zawsze można zeszlifować i zacząć od początku, nie?;-)

Na początek powstały deseczki, które można wykorzystać jako obrazek lub w kuchni, jako podkładka pod gorące naczynia. Zabezpieczone lakierem jachtowym.








Oprócz tego powstaje dużo ciekawych rzeczy, jedne nowe drewienka, inne z tzw. odzysku;-) np puszka dla mojej Julki


  Na ukończeniu jest szkatułka dla małej Michalinki, cukiernica, lusterko, taca a w głowie mnóstwo pomysłów na resztę pierdółek. Także nie możecie powiedzieć, że się obijam...;-)
Zdjęcia ukończonych prac będę pokazywać sukcesywnie...

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!

17 komentarzy:

Małgosia pisze...

Jak mogłam to przegapić! Wstawiałam Twój blog do mojej zakładki "zaglądam", a do obserwowanych przegapiłam. Już Cię dodaję. Prace piękne!

Atina pisze...

Przepiękne prace, każda inna i każda ma swój urok rozwalił mnie talerz z jeżynkami ( bo to mój ulubiony motyw) ale pozostałe też cudne. Pozdrawiam i życzę miłej pracy:):)

OxiGra pisze...

Śliczne deseczki! Szczególnie ta z ptakami przypadła mi do gustu :)

ewoz pisze...

deseczki są po prostu prześliczne, zachwyciłaś mnie :)

Avrea pisze...

Fajne te deseczki , zwłaszcza przypadła mi do gustu ta z motywem ludowym , możesz mi powiedzieć jaka średnica i gdzie kupiłaś, wiadereczko cudne !
pozdrawiam
Ag

Elila pisze...

Dziękuję kobitki za miłe słowa!
jak widzę, każda ma inny gust i każdej podoba się co innego.
Avrea deseczki kupiłam już dano w sklepie typu "wszystko po...", płaciłam za nie chyba po 4 zł, są wielkości małego talerza.
Pozdrawiam gorąco!

Avrea pisze...

Elila dzięki za info :)

Violinowo pisze...

U Ciebie praca wre,wszystko cudne.Kiedy Ty masz czas kochana to robić przy dwójce małych dzieci? Pozdrawiam

Ewelina pisze...

Deseczki wyszły super :) A pomysł na puszkę dla Julki też świetny :)

petra bluszcz pisze...

Podkładki są przepiękne. Jestem pewna, że debiut będzie udany :)
Pozdrawiam cieplutko!

Joanna pisze...

zauroczył mnie obrazek z kaczuchami !

pandzioszka pisze...

ale cudeńka

MonaDecu pisze...

No jesteś, za długa była ta poweselna przerwa. Prace świetne.

Elila pisze...

:-) Cieszę się, że Was mam!

AJ DREAM pisze...

Piękne rzeczy *.* .
Pozdrawiam / J .
http://juistyle.blogspot.com/

Beata Szrajder pisze...

Oj ta w jerzynki to dech zapiera!!!!!

Morrora pisze...

Te z folklorystycznym wzorem podbiła moje serce.