.

.

piątek, 1 czerwca 2012

Nawet nie chce mi się tego komentować...

To o czym czytałam na kilku blogach wyprowadziło mnie z równowagi. Zarówno sprawa Franka http://dzielnyfranek.blogspot.com/2012/05/az-trudno-uwierzyc.html

jak i sprawa candy i losowań woła o pomstę do nieba... Mogłabym teraz wylać całą złość jaka we mnie siedzi ale chyba dam sobie na wstrzymanie... nawet nie wiem jakich słów mogłabym użyć by w kulturalny sposób wyrazić swoją opinię...
Domyślcie się sami, "co autor miał na myśli..."

Mimo wszystko MIŁEGO WIECZORU! (:-((()

2 komentarze:

pandzioszka pisze...

przeczytałam artykuły i aż się popłakałam bo jak tak można ... wyglada na to ze dając dziecku prezent na urodziny albo przysyłając to wypada za to płacić ... brak mi słów na to nasze chore prawo polskie ... trzymam kciuki za wszytskich i za babcię Gosię pozdrawiam

MonaDecu pisze...

Nie ma kulturalnego sposobu, nie jesteś sama w swoim rozgoryczeniu.
Niestest najłatwiej jest uderzać w słabych, walczyć z PRZESTĘPCAMI takimi jak Babcia Gosia.