.

.

wtorek, 5 czerwca 2012

Kot i inne "stwory"

Tak, zdecydowanie rękodzieło wpływa na mnie relaksująco i odstresowująco!
Po wczorajszych emocjach związanych z awarią samochodu moja kolekcja masosolnych tworów powiększyła się o sztuk kilka.
Ulepiłam je pod koniec tygodnia. Schły sobie i czekały na wenę twórcy;-) i się doczekały....

Na pierwszy ogień idzie Pan Kot w trochę innym wydaniu.



Rozłożył się na parapecie i śpi...

Aniołki jak prezent dla gości weselnych tworzą się partiami;-)

Powstała Anielica z lalką

I w kolorze Orange

Śpioch, nie mogę dobudzić.....

Kolorowa panienka

W mojej twórczości nie mogłoby zabraknąć sowy, która bije rekordy popularności na innych blogach. Postanowiłam i ja spróbować zrobić taką sówkę. Moja będzie trzymała zdjęcie...

Para młoda, która w sobotę stanie na ślubnym kobiercu

12 komentarzy:

Avrea pisze...

Kocurek super , fajny pomysł :)
Aniołki tez fajowe :)
pozdrawiam
Ag

Nastole pisze...

mnie najbardziej podoba się sowa i kot są super, masosolne tworki wychodzą Ci coraz to piekniejsze :)

Decokuferek pisze...

Śliczne...a zwłaszcza anielica z lalką - ma cudny płaszczyk i kolorowa panienka - jest taka radosna:):) Wspaniałe prace:)

pandzioszka pisze...

jaki sliczny ten pan kot

Violinowo pisze...

Anioły,śpioch,Sowa, Młoda Para-śliczne, ale kocurek-pierwsza klasa.

Ewelina pisze...

Świetne tworki :) Najbardziej urzekł mnie kot i śpioch :)

Joanna pisze...

śliczny kocio

Agata ... pisze...

kocur zarąbisty ... anielinki przeurocze ... :) pozdrawiam :)

Mika pisze...

Super kociak !!!
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)))

agaphcia pisze...

*♥*

jagoda pisze...

Ale fajny śpioch w niebieskiej piżamce :)

Beata Szrajder pisze...

Anielica z lalka i sowa - rewelacccja!!!!
Zakochana w aniolah Beata