.

.

środa, 20 czerwca 2012

Cukiernica decou

Witam!!!

Pogoda się dziś u mnie popsuła, właśnie zaczęło kropić. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie potrwa długo...
Ostatnio zrobiłam parę rzeczy decou ale nie wszystkie pokazałam. Dziś przyszła pora na cukiernicę z jeżynkami, jestem zauroczona tym motywem. Przy okazji zgłaszam tą pracę od wyzwania Szuflady Słodki raj




Kochane moje, strasznie Wam dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa pod adresem moich prac. Bardzo się cieszę, że jesteście ze mną!!!

14 komentarzy:

Bożenna pisze...

Dzięki tym jeżynkom cukiernica zyskała na urodzie.
Jest piękna. Bardzo lubię ten motyw.
Pozdrawiam
Bożenna

Blue-Anna pisze...

Śliczna, tez mi się podoba ten jeżynkowy motyw:)

Avrea pisze...

fajnie wygląda :)
pozdrawiam
Ag

Decokuferek pisze...

Rzeczywiście motyw jest piękny!!! Cukierniczka się wspaniale prezentuje:) Buziaki przesyłam:)*

Nastole pisze...

super :) mi bardzo podoba sie ten wzór serwetki :)

pandzioszka pisze...

śliczotka wyszło ... pozdrawiam ciepluteńko

Snow pisze...

Ach! Jerzynki! Na cukiernicy cudne, ale niech już szybko te leśne dojrzeją:))

ewoz pisze...

wyszła Ci przepiękna :)
zapraszam również do siebie :)

Peninia pisze...

Prześliczna cukiernica:) Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu:)

AJ DREAM pisze...

piękna cukierniczka *.*
Zapraszam do mnie http://juistyle.blogspot.com/ .
Pozdrawiam / J

Grejsi pisze...

Cudnie ozdobiłaś tę cukiernicę. Prawdziwa z niej ozdoba stołu!
Dziękuję za udział w zabawie Szuflady!

Joanna pisze...

piękna cukiernica

Beata Szrajder pisze...

Sliczna!

olka pisze...

Śliczna cukiernica

.....dziekuje miło mi ,że mnie Pani obserwuje ;)

Pozdrawiam ! Olka