.

.

piątek, 18 maja 2012

Powrót do korzeni- chustecznik

Czekał na odpowiedni motyw. Upatrzyłam go kiedyś na innych blogach. Zawzięłam się i powiedziałam sobie, że muszę to zrobić. Kiedy wczoraj listonosz wręczył mi paczkę od Ani z http://blog.decoupage-garden.com/, wiedziałam, że to ten moment!!! Dostałam moje upragnione jeżynki, chorowałam na nie normalnie.
Pierwszy raz wykorzystanie tego motywu zobaczyłam w pracach Deco-Pasji i to właśnie na nich się wzorowałam. Mam nadzieję, że Marta nie będzie miała mi tego za złe;-)

I tak powstał chustecznik. Mieni się on wieloma kolorami. Najpierw całość pomalowałam na kremowo a potem przecierki suchym pędzlem (fiolet, niebieski, biały) na koniec bitum.








I moja nieoceniona pomoc przy fotografowaniu. Nigdy nie przepuści okazji...;-)

Trochę zarzuciłam zdjęciami, ale bardzo trudno było mi zrobić dobrą fotkę. Mój aparat stroi fochy.

Miłego słonecznego dnia!!!

12 komentarzy:

Decokuferek pisze...

Śliczny chustecznik...i piesek też:):)

umbrella pisze...

Tak,te jeżynki można od razu pokochać!Świetne przecierki,ładnie wkomponowałaś jeżynki,wszystko do siebie pasuje!Pozdrawiam

Violinowo pisze...

No, chustecznik wyszedł piękny.Fajny kolorek :)

impresja pisze...

Bardzo fajny chustecznik :) Ładne, ciepłe kolorki, ślicnzy motyw...widać, że włożyłaś w niego masę serca :)

pandzioszka pisze...

przesliczny ten chustecznik ,,, a model superowy pozdrawiam ciepluteńko

Paula pisze...

Warto było czekać - śliczny!

Ewelina pisze...

Bardzo ładny, taki....smaczny :)

Ania pisze...

Bardzo, bardzo mi się podoba. Jak widać wszyscy już tęsknią za letnimi owocami.
Pozdrawiam

Angela Masa Solna pisze...

Piękny!!!Super robisz cudeńka,ja z decoupagu jestem zielona!!!! Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)Pozdrowionka!!!

deco-Latifa pisze...

sliczny chustecznik

Ladies Tea Party pisze...

Jaki genialny gadżet! Cudowny:)
M.

Radziejowe Zacisze pisze...

Chustecznik wyszedł pięknie. A piesek ma rozbrajającą minkę. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mojego Zacisza. Ania:)