.

.

poniedziałek, 21 maja 2012

Potrzebuję pomocy

Moje Kochane, tym razem zwracam się z prośbą o pomoc.
Ostatnio dostałam propozycję ozdobienia starego manekina krawieckiego. Pokryty jest on płótnem i to jest jego największą wadą. Wymaganie klientki jest takie, żeby kolory naklejanych serwetek były wyraźne i soczyste. Boję się jednak, że stare płótno może przytłumić kolor serwetki. Zastanawiam się czym pomalować lub zabezpieczyć to płótno, czy wystarczy farba do tkanin???

Jeżeli któraś posiada tę tajemną wiedzę będę wdzięczna za uchylenie mi rąbka tajemnicy...;-)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru!

5 komentarzy:

Snow pisze...

http://aqratnie.blogspot.com/2012/01/zapowiedz-mademoiselle.html Wkleiłam Ci link do bloga Aqratnie, bo tam Qrka zmagała się z manekinem różnymi sposobami, moze coś cię zainspiruje :)) Pozdrawiam.

MonaDecu pisze...

hej,
Właśnie robie wieszak, którego pierwotna wersja niezbyt mi się podobała. Płótno przyklejone było do deseczki, na płótnie były słonie. Do niczego mi to nie pasowało, ale do rzeczy.
Pokryłam słonie, czyli płótno gruntem przyczepnościowym (Interior firmy Flugger).
Gdy wysechł pomalowałam farbą, a gdy ta wyschła przykleiłam serwetkę. Jeszcze nie lakierowałam ale będzie dobrze.
Pozostała faktura płótna, co sprawia że wyglada jak dzieło mistrza malarza.
Jutro wkleją na mój blog zdjęcia abyś mogła zerknąć.
buziaki Iza

Elila pisze...

dzięki dziewczynki! Mona, czekam na zdjęcia. Jestem ciekawa efektu;-) Pozdrawiam!

Graszynka pisze...

Trudne zadanie masz do wykonania, ale i bardzo ciekawe. Czekamy na efekty Twojej pracy.

Ewelina pisze...

Nie lada wyzwanie przed Tobą :) Czekam zatem na efekty z dużą dozą ciekawości :)