.

.

poniedziałek, 7 maja 2012

Nominowani...

Witam! Ale przygnębiająca pogoda!!! U mnie pada delikatny deszcz, co oznacza, że dziewczyny będą kisić się dziś w domu, Aż się boję. Julka wczoraj miała "gorszy dzień", wyła non stop, o byle głupstwo. Już myślałam, że doprowadzi mnie do szału!!! Na szczęście mąż interweniuje w takich sytuacjach.

Wracają do głównej myśli tego posta, chciałabym nominować kolejne blogi do wyróżnienia. Wczoraj już mnie miałam ani czasu ani nastroju, ale dziś się poprawiam.

chciałabym wyróżnić blogi w miarę nowe,  bo wiem jakiego kopa to daje, gdy dopiero zaczynasz a już ktoś ciebie zauważa. Na uwagę zasługują również blogi starsze, tworzone po cichutku, ale z wielką pasją.
Wyróżniam:
Impresja- Twoje pergaminki są świetne a dla mnie nadal są czarną magią;-)
Umbrella- za ciekawe pomysły z wykorzystaniem starych przedmiotów
Bih Heart Made - za piękne robaczki;-) i całą resztę!
Smak Soli za aniołkowe piękności
Paulina Mleczko - za piękne szycie i śliczne grafiki
Kinia- za pasję szycia!
Agnieszka - za tildy, które wciąż mnie zachwycają i za piękny klimat na blogu

Jeszcze raz wklejam banerek do pobrania dla wyróżnionych.

6 komentarzy:

umbrella pisze...

Dziękuję Kochana za wyróżnienie:)
To wiele dla mnie znaczy,nie spodziewałam się zupełnie,a powód który podałaś utwierdza mnie w przekonaniu,że warto!
Tobie oczywiście też gratuluję wyróżnienia.

paulina mleczko pisze...

Dziękuję ogromnie za wyróżnienie!:) Spadło na mnie jak grom z jasnego niebo! Pozwolę jednak, że nadłamię zasady i nie wyróżnię kolejnych blogów, ponieważ każdy na który wchodzę jest w swój sposób wyjątkowy:):):) I dla mnie wszystkie zasługują na wyróżnienie:-)
Mimo wszystko ogromnie dziękuję, zawsze to taki miły kopniak, mobilizujący do dalszej pracy!:)
Pozdrawiam Cię cieplutko i Tobie również gratuluję wyróżnienia!

P.S. Nazwisko po mężu mam:D Niestety nie ma pokrewieństwa pomiędzy nami a panem Andrzejem, hehehe, już kilka osób mnie o to pytało.

Joanna pisze...

gratulacje wyróżnionym !

Snow pisze...

Dziewczynom serdecznie gratulacje, a Tobie tylko dobrych dni:)))

impresja pisze...

Elilko, serdecznie dziękuję za wyróżnienie, to jest bardzo bardzo miłe ;)

Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę samych tych słonecznych dni :)

BigHeart pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnenie :)