.

.

wtorek, 29 maja 2012

No to jeszcze raz i wszystko po kolei...

Na początku przepraszam Was za poślizg w rozdawaniu i ogólny bałagan oraz szczątkowe informacje o wynikach. Strasznie zalatany miałam ten weekend, ale już się poprawiam!

Lista uczestniczek została przygotowana w sobotę baaardzo późnym wieczorem...


Natomiast rozdanie nastąpiło w niedzielę rano.
Szczęśliwców wybierała zgrabna rączka mojej młodszej córci Alicji...



Pierwszy upominek dostanie nr 85. -Małgosia z blogu "Moje perełki", która jako ostatnia zgłosiła się do candy- cóż ostatni będą pierwszymi:-))) Serdecznie gratuluję Małgosiu!!!
Oto Twoja nagroda:
Mała szkatułka z lusterkiem wypełniona jasną rafią, kilka serwetek, aniołek z masy solnej i szczepki dwóch roślinek (pasiatka zwisła, trzykrotka), które pięknie i szybko się rozrastają.
(tak na marginesie szkatułka pochodzi z kompletu od tej Vintage, która Ci się tak podobała, tylko musisz sama sobie ją ozdobić;-))
Na zdięciach oczywiście brakuje słodyczy ale w paczuszce na pewno znajdzie się coś słodkiego!

Ze względu na taką frekwencję, której się w ogóle nie spodziewałam! (85 osób) postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę, której wyślę troszkę mniejszy upominek.

arimur otrzyma ode mnie anielicę ozdobioną decoupage, szczepki roślinek i słodycze

Serdecznie gratuluję "wybrańcom"!;-)
Czekam na e-mail z adresem do wysyłki! Jeszcze jedno; w przypadku nie otrzymania adresu do piątku, w sobotę losuję następną osobę.


Jeszcze raz chciałam WSZYSTKIM!!!!!! serdecznie podziękować za udział w zabawie! Nie spodziewałam się ta dużego odzewu. Pamiętam, że gdy zakładałam blog miałam duże wątpliwości, czy sobie poradzę, czy będzie mi się chciało go prowadzić... a teraz pierwsza czynność po otwarciu oczu to włączenie komputera i od razu na Wasze blogi! Dajecie mi niesamowitą energię do działania, A gdy kilka dni nie piszę nowego postu, czuję jakbym Was zaniedbywała. Sama w telefonie kilka razy dziennie zaglądam na blogi i mimo, że nie mogę dodać kom. to jednak jestem na bieżąco... 
No dobra, bo się za chwilę rozkleję....

Jeszcze raz Gratuluję zwyciężczyniom!!!!

Miłego dnia!

7 komentarzy:

Snow pisze...

Dziękuję za emocje zabawowe, a dziewczynom gratuluję:))

Avrea pisze...

Dzięki :)

Małgosia pisze...

Dziękuję! Bardzo się cieszę:D Ale czy ja będę umiała tak pięknie przyozdobić tą szkatułkę jak Ty? Na pewno będę się bardzo starać:)Te szczepki roślinek to również strzał w dziesiątkę. Bardzo się przydadzą:)
Jeszcze raz dziękuję!

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Gratuluję szczęściarom :)

Kasia pisze...

gratuluj ę wylosowanym, dziękuję za zabawę
pozdrawiam i zapraszam do siebie :0

Irena pisze...

dziękuje za świetną zabawę:)

ewoz pisze...

gratulacje :)