.

.

wtorek, 8 maja 2012

Nareszcie skończyłam...

...aniołki, które ulepiłam już jakiś czas temu. Nie miałam czasu się za nie wziąć ale zaopatrzyłam się w zestaw farb i musiałam je wypróbować;-)
Aniołki są, można powiedzieć, każdy z innej parafii. Oglądając prace innych, chciałam stworzyć coś podobnego, a że ja z tych niecierpliwych, wszystkiego musiałam spróbować od razu;-)
Na razie moje aniołki powstają "na wzór i podobieństwo" wytworów mistrzyń. W jednych podobają mi się twarze, w innych pofałdowanie "materiału", a w innych ogólna koncepcja. Tak więc moje anioły to zlepek wszystkiego co mi się podoba plus jeszcze moja niezdarność w osiąganiu zamierzonego efektu.

Blond anielica z różą

"Na miłość"

Śpioszek- chyba moja ulubienica

Anioł na niepogodę. Wzorowałam się na pracy Mayanny, mam nadzieję, że się nie gniewasz;-)

Dla Sylwii, która spodziewa się dzidziusia

Anioł stróż

I na koniec mój pierwszy, osobisty świecznik na tea- light.


Dziś pogoda troszkę lepsza więc życzę wszystkim miłego dnia!!!

9 komentarzy:

Mayanna pisze...

Super!! Jest mi niezmiernie miło, że można się na mnie wzorować:))))

Agata ... pisze...

zajrzałam na bloga i zobaczyłam same urocze prace :) zabieram Ciebie do siebie i zapraszam w moje skromne progi :) klimatyagatty.blogspot.com

Snow pisze...

Śpiewający anioł w niebieskiej sukience cudny:)) Ten kolejny w niebieskim tak samo piękny:)) Czyli błękity rządzą:))) Pozdrawiam.

Avrea pisze...

Śpioszek też skradł moje serce :)
pozdrawiam
Ag

Elila pisze...

Dziękuję ko9chane za miłe słowa. Są dla mnie bardzo ważne!
jeśli chodzi o kolor niebieski w moich pracach, to nie jest to mój ulubiony kolor ale anioły jakoś tak mi się kojarzą...

Ewelina pisze...

Śpioszek jest najsłodszy :)

pandzioszka pisze...

cudne anioły każdy wyjatkowy pozdrawiam

Evulsianka pisze...

Przez to ,że kolorowe to są bardzo wesołe aż miło popatrzeć :) Pozdrawiam

ania121971 pisze...

Fantastyczne są Twoje aniołki:)Świecznik bardzo udany,pozdrawiam:)