.

.

piątek, 25 maja 2012

Młoda Para

Witam w piątkowy ranek.
Jutro jest dla mnie wielkim dniem z trzech powodów:
1. po raz piąty będę obchodziła Dzień Mamy jako mama;-)
2. moje imieniny, o których i tak nikt nie pamięta bo przyćmiewa je wyżej wspomniany
3. losowanie wyników mojego pierwszego candy. Już nie mogę się doczekać!!!
Życzę wszystkim powodzenia i przypominam, dla niezdecydowanych, że możecie zapisywać się jeszcze dziś do 23.59. Nagrody się szykują!

Przedstawiam Wam dziś Parę Młodą, która zostanie podarowana przeze mnie podczas uroczystości zaślubin. Mam nadzieję, że Młodym się spodoba.



Ostatnio dość dużo aniołków ozdabiam techniką decoupage. To bardzo dobry sposób na uzyskanie ciekawego i realistycznego efektu prawdziwej tkaniny.



Zdjęcia robiłam dziś rano w ogrodzie (nie, to chyba za duże słowo...;-)). Popatrzyłam z perspektywy trawy i zdumiałam się jak wszystko ruszyło do góry. Hosty już wypuszczają pędy kwiatowe, wszystko kwitnie, jest pięknie... No i nieodłączny mój kompan Luna;-)

W następnym poście zabiorę was na krótki spacer po moim miniaturowej wielkości ogródku.
Pozdrawiam i zapraszam!

12 komentarzy:

Avrea pisze...

Decoupage na aniołku wyszedł ślicznie :) , co do imienin w tak Ważnym dniu to wiem co czujesz , bo sama mam imieniny w Dzień Babci więc.... sama wiesz , przynajmniej jak już będę babcią/o ile , to upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu i wtedy mam nadzieję , że będą pamiętać ;p
pozdrawiam
Ag

Agata ... pisze...

Anielska para na pewno sie spodoba młodym :) urocze te Twoje aniołki :) a życzenia imieninowe już dzisiaj składam ...wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń :)

Nastole pisze...

Piekna młoda para :) a luna fajniutka :)

Ewelina pisze...

Młodzi są fantastyczni :) Ewelinko, ja imieninki mam z kolei w Wigilię i też jakoś zawsze schodzą na dalszy plan :)

pandzioszka pisze...

cudne te twoje dzieła ... to mamy ten sam problem o moich imieninach tez raczej się nie pamieta a mam tez w dniu mamy ale ja tam większa wage przywiazuje do urodzin hihi

Decokuferek pisze...

Urocza parka ślubna :) Ja też ostatnio bardzo chętnie ozdabiam sukienki techniką decoupage, bardzo fajnie to wygląda:) Pozdrowionka!!

dakola pisze...

Młoda Para śliczna, młodzi na pewno będą zadowoleni.
Pomysł z decoupage na aniołkach to strzał w dziesiątkę, sukienki od razu nabrały delikatności.

Gratuluję 5 rocznicy Dnia Mamy. Ja cały czas czekam na swoją kolej:) Mam nadzieję, że już niedługo:)))
Pozdrawiam ciepło i życzę ciepłego weekendu.

Alutkowe Handmade pisze...

Młoda Para na pewno się spodoba,bo jest wyjątkowym prezentem:) No to z okazji imienin wszystkiego najlepszego:**** i z okazji mam również :) Ps.kiedyś miałam takiego pieska jak ty,wabił się Rufi,ale niestety w trakcie jego rozwoju podobno czaszka uciskała mu gdzieś na mózg i zrobił się bardzo agresywny i czasem nawet nas nie poznawał. Weterynarz radził go uśpić,ale ja jednak znalazłam mu nowy dom ,gdzie nie ma dzieci. Teraz mam Fada- west teriera ,taki słodki :)Ale ostatnio wszedł do nas na posesję jakiś wilczur i strasznie Fada pogryzł:( Ale jest już ok:) znowu psoci i jest wesoły. Pozdrawiam

mebelina pisze...

cudna, napewno będą zachwyceni!!

AtomowkaAda pisze...

Zapraszam do mnie na rozdanie, mozna wygrac kolczyki wlasnorecznie przeze mnie zrobione :)

A mloda para i aniolek - cuda! :)

Ania pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, dużo szczęścia, miłości i radości ;)
Pozdrawiam gorąco.

pati pisze...

Taka parka jako prezent ślubny to świetny pomysł, sama ich ostatnio troszkę naprodukowałam :) A ten ostatni rudy aniołek jest milusi :))