.

.

wtorek, 15 maja 2012

Anielsko...

Cały dzień (no dobra, kilka godzin) spędziłam na malowaniu aniołków, które ulepiłam w zeszłym tygodniu. Oto efekty:

Moja pierwsza "komunistka";-)

Kolorowa pannica

Maluszek z resztek masy;-)

Dla Amelki

Dla Mai

 Dla Gabrysi

Śpiewająca Anielinka

Ostatnio intensywnie ćwiczę malowanie oczu i uchwycenie wyrazu twarzy, jak widzicie z różnym skutkiem. Myślę, że jak na moje antyzdolności w malowaniu, jest całkiem nieźle.
Wszystkie bratanice, w sumie sztuk 3, są obdarowane ciociowymi aniołkami.
Postanowiłam, że nadam aniołkom dużo koloru, w końcu trafią do dzieci.

Przypominam o moim candy! Czas rozwiązania zbliża się! Pomyślałam, że jeśli chętnych będzie dużo, postaram się wylosować nagrody pocieszenia. Zapraszam serdecznie!

Bardzo dziękuję Wszystkim odwiedzającym i zostawiającymi ślad w postaci najkrótszego nawet komentarza. To dla mnie bardzo ważne!


Miłego wieczoru !!!

12 komentarzy:

Atina pisze...

Super te aniołki, mnie urzekła kolorowa pannica, słodka i fajnie że użyłaś intensywnych kolorów dodają uroku tym aniołkom.

Decokuferek pisze...

Ale śliczne, co jeden to ładniejszy:):) Trening czyni mistrza, niedlugo nie opędzisz się od zamówień na aniołki, zobaczysz:):)

Violinowo pisze...

Śliczniutkie, wesolutkie Aniołki:)

Joanna pisze...

wspaniałe Anielice ...

Nastole pisze...

ale piękna ta z misiem i ta z niebieskimi skrzydełkami, aniolki wychodzą Ci coraz piękniejsze :) Pozdrawiam :*

dakola pisze...

Aniołki wspaniałe. Szkoda, że nie jestem Twoją siostrzenicą:))))))
Pozdrawiam.

dakola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ewelina pisze...

Aniołki są śliczne, a śpiewająca anielinka najpiękniejsza :)

deco-Latifa pisze...

Aniolki sa po prostu bajeczne

gosiak77 pisze...

Prześliczne te aniołeczki :) pozdrawiam

umbrella pisze...

Świetne miny mają te aniołki.Fajne kolorki użyłaś!Pozdrawiam.

Snow pisze...

Ten maluszek z resztek, w kwiatkach, to moja zdecydowana faworytka :))) Dla dzieci tylko w kolorach! fajna z Ciebie ciotka:))) Buziaki.