.

.

sobota, 21 kwietnia 2012

Wyróżnienie :-)

Witajcie!
Ostatnio dzieje się u mnie wiele rzeczy po raz pierwszy. Pierwsze candy, pierwsze anioły z masy solnej i pierwsze wyróżnienie.
Ależ miło mi się zrobiło kiedy Nastole przyznała mi ten zaszczytny tytuł:-) "za wspaniałe prace decoupage, w których można się zakochać"


 Teraz ja przekazuję go dalej (5 blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów)

MonaDecu za piękne prace decou i talent malarski
Mayanna za to, że zauroczyła mnie swoimi wytworami z masy solnej
Snow za piękne i klimatyczne decou
Violinowo za tildy, które strasznie mi się podobają;-)
Impresja za piękne pergaminowe prace

Serdecznie polecam wyróżnione blogi, bo tworzą je młode i bardzo zdolne osoby, pełne pasji. A to w dzisiejszych czasach zjawisko deficytowe...

Miłego Weekendu!

7 komentarzy:

Violinowo pisze...

Ślicznie dziękuję za wyróżnienie.Pozdrawiam

impresja pisze...

Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, jest to niesamowicie miłe ;) Pozdrawiam serdecznie :)

Snow pisze...

Przez tę spóźnialską wiosnę przegapiam różne posty, a tu taka niespodzianka i do tego z komplementem, bo młoda to ja już jeno duszą mogę byc:))) Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie, to takie miłe, jak ktoś dostrzega coś, co mu się podoba i mówi o tym, a ty się tego wcale nie spodziewasz:)) Dzięki wielkie i buziaki:))

Ewelina pisze...

Gratulacje :)

Avrea pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)
pozdrawiam
Ag

miumiu pisze...

Świetne blogi wyróżniłaś :)
Zapraszam do siebie na wygrywajkę http://miu86.blogspot.com/2012/04/rozdawajka-uwaga-bardzo-krotka.html:)

Mayanna pisze...

Dziękuję ślicznie!!! Bloguję dopiero od tygodnia, a tu takie miłe przyjęcie:))) Buziaczki:***