.

.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Szkatułka vintage


Witajcie!
 Jaki okropny dzień! Od samego rana pada, nosa nie chce się wystawić za drzwi. Dobrze, że nie muszę wychodzić z domu...

Chciałabym pokazać szkatułkę z motywem vintage. Kiedyś robiłam z nim tace i został mi jeszcze jeden, mały, akurat na szkatułkę.
Jakiś czas temu ją pomalowałam na biało ale nie miałam pomysłu, co dalej... aż któregoś dnia się za nią wzięłam i jest...




Ostatnio mam ochotę na masę solną... i mimo, że moje umiejętności manualne są bliskie zeru, mam ochotę spróbować.


13 komentarzy:

Nastole pisze...

wow boska :) bardzo mi się podoba :)

Joanna pisze...

motyl jak żywy !

Snow pisze...

O Pani! Piękna i dopracowana, co bardzo cenię:)) Też mnie masa kręci ale bardziej papierowa :)) Pozdrawiam

pandzioszka pisze...

cudna szkatułka uwielbiam ten motyw ... jestem ciekawa co wyjdzie ci ślicznego z masy pozdrawiam

Atina pisze...

Piękny motyw jeszcze go nigdzie nie widziałam, pięknie wykończona szkatułka a tak z ciekawości pytam czym robiłaś te przyciemnienia?

Elila pisze...

Dziękuję za tak miłe słowa! Przyciemnienia robiłam bitumem.

MonaDecu pisze...

piękny motylek

Ewelina pisze...

Wyszło bardzo ładnie :)

Atina pisze...

Dzięki za podpowiedź:)

Ania pisze...

Bardzo mi się podoba taka motylowa i w letnich kolorach.
Pozdrawiam

Irena pisze...

Cudo!!!!!!!!!!!

ania121971 pisze...

Przepiękna szkatułka,fajny motyw:)

Sylwia pisze...

przepiekny motyw iw ykonanie!!! ahh bardzo mnie korci aby tez sprobowac wkrotce z decoupage..