.

.

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Różana wymiana

 Kilka dni temu zakończyła się różana wymiana organizowana przez Asja-decu.
Ja otrzymałam prezent od maggie.
W paczce znalazła się świeczka z różanym motywem, notesik z różami na okładce, pięknie pachnące tea-lighty, herbatki i słodkości, które oczywiście nie dotrwały do sesji;-)
Maggie serdecznie Ci dziękuję za piękny upominek!



Ja natomiast wysłałam paczkę do tafcik. Z nalazła się w niej Moja pierwsza mozaika decoupage, 2 podkładki pod kubki z różami, poradnik pozytywnego myślenia i coś słodkiego. Mam nadzieję, że prezent się podobał.


6 komentarzy:

Atina pisze...

Piękne rzeczy a najbardziej podoba mi się mozaika, tego jeszcze nie widziałam i nie próbowałam.

Ewelina pisze...

Bardzo sympatyczna i apetyczna wymianka :) A mozaika bardzo ciekawa! :)

tafcik pisze...

tak, to ja jestem obecnie dumną właścicielką mozaiki :))) juz zdobi moją ścianę :))) dziękuję za taki wyjątkowy, naprawdę stylowy prezent :)

Avrea pisze...

Mozaika bardzo ciekawy pomysł :)
pozdrawiam
Ag

Snow pisze...

Gratuluję, dziewczyny, superowej wymianki:)))

Pracownia Ani pisze...

piękna mozaika i piękne aniołki!!! buziaki .. super wymianka