.

.

piątek, 13 kwietnia 2012

Mój pierwszy raz...

No to uroczyście ogłaszam moje pierwsze candy. Muszę przyznać, że czuję lekkie poddenerwowanie, czy ktoś w ogóle się zapisze...?
No nic, zobaczymy.

Zasady jak wszędzie:
1. zgłoszenie do zabawy oznacza pozostawienie komentarza pod postem (liczy się tylko jedno zgłoszenie)
2. osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
3. podlinkowany banerek na pasku bocznym waszego bloga
4. zgłoszenia przyjmuję do 25 maja do godz. 23.59

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz zostać moim obserwatorem:-)

Oto obrazek do pobrania


Losowanie nagrody odbędzie się 26 maja, w Dniu Matki i dniu moich imienin.

Jeszcze nie wspomniałam o prezencie... Otóż prezent to ...NIESPODZIANKA!!!
Mogę zdradzić, że na pewno będzie to mała szkatułeczka do własnoręcznego ozdobienia oraz kilka przydasi, serwetek, słodyczy....

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!!!

89 komentarzy:

ewoz pisze...

ha ha jestem pierwsza, zgłaszam się z miłą chęcią do zabawy :)
ale potrzebuję Twojej pomocy. jestem nowa na blogspot i nie wiem jeszcze jak wrzucic na blog podlinkowany banerek, pomożesz?
pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

ewoz pisze...

dzięki za pomoc, udało się :)

pandzioszka pisze...

ale ja lubie niespodzianki ... a widzę że nie tylko ja mam podwójne swieto imieninowo-mamowe ... :D ... juz ustawiam się grzeczniutko do kolejki :D

Irena pisze...

z chęcią się zapisuję:) a obserwuje już jakiś czas:D

Elila pisze...

Tak, wiem Irenko! Ja też do Ciebie zaglądam ale jakoś cichutko u Ciebie...Pozdrawiam!

Violinowo pisze...

Ja z wielką chęcią się zapisuję, może u Ciebie będę miała wreszcie szczęście.Pozdrawiam

Joanna pisze...

to i ja się zapisuję tym bardziej, że losowanko jest raptem 2 i 3 dni po moich imieninkach ...( mam 2 imiona i dzień po dniu imieniny ) ...

Avrea pisze...

Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)
Zapiszę się i ja w takim razie ,niespodzianki są najfajniejsze :)
pozdrawiam
Ag

MonaDecu pisze...

I ja zapisuję się na listę chętnych.
Do trzech razy sztuka, może tym razem się uda :)

Nastole pisze...

Zapisuję się :) Ciekawe co to za niespodzianka :)

Banerek podlinkowany :
http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html
Dołanczam też do obserwatorów :)
Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam

petra bluszcz pisze...

A pewnie, że się zgłaszam. Tym bardzej,że też mam w ten dzień imieniny :)
Pozdrawiam cieplutko!

Atina pisze...

Zapisuję się i ja, jeszcze nie wygrałam więc może o Ciebie się uda, obserwatorem zostałam i zapraszam też do siebie:)

Ewelina pisze...

Staję w kolejce i liczę na łut szczęścia :)

mebelina pisze...

lubie niespodzianki:) staje w kolejce:)

Ania pisze...

Oczywiście ja też się zapisuję.
Pozdrawiam

moniik86 pisze...

Dziękuję za zaproszenie na Candy i grzecznie ustawiam się w kolejce :)

Sepia pisze...

Niespodzianki są fajne! Ustawiam się z przyjemnością:)

Graszynka pisze...

To i ja się piszę, bo ostatnio mam dobra passę a rzeczy do ozdabiania nigdy dosyć.

sylwik pisze...

i ja się piszę na tą niespodziankę :)

ROMA pisze...

Lubię takie niespodzianki - przedłużam kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

ozierek pisze...

Zapisuję się także ;)
Pozdrawiam ;) http://elilka.blogspot.com/2012/04/moj-pierwszy-raz.html#comment-form

ToTylkoJa pisze...

Uwielbiam niespodzianki i ustawiam się w kolejce:)

Pozdrawiam

Magda pisze...

Poczytałam sobie ostatni post o chusteczniku i Twoich córeczkach - diablątkach. Ja mam jedną taką diabliczkę, która często mnie wyprowadza z równowagi. I podziwiam, że masz siły po całym dniu z dwójką dzieci usiąść i zrobić coś takiego. Ja padam bez sił i na nic nie mam już chęci. Dlatego marnie u mnie z pracami ostatnio. Ale może gdybym dostała impuls w postaci wygranego candy, to kto wie? Pędzę więc zamieszczać info u siebie o candy u Ciebie ;-)

ania121971 pisze...

Lubię niespodzianki to i ja ustawię się w kolejce:):):)
Pozdrawiam serdecznie.

miumiu pisze...

zgłaszam się :)
zwłaszcza, że zamierzam zacząć przygodę z decoupagem ;)

obserwuję

cohenna pisze...

Staję grzecznie do kolejki :)
Pozdrawiam http://cohenna.com

Snow pisze...

Śliczny banerek:)) Oczywiście, jakże by nie, zgłaszam się i cieplutko pozdrawiam.

ZuzuMama pisze...

Ja też się dopisuję do listy chętnych:)

skimmia pisze...

Ja również ustawię się do kolejki :-)
info na http://kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

OliwkaEwka :) pisze...

bardzo chetnie sie zgłoszę :) warunki spelniłam i pozdrawiam serdecznie :)

marrgott pisze...

to ja też się zgłaszam, ja też :)

Katia-P pisze...

biorę udział :)

agnieszka pisze...

uwielbiam niespodzianki! no i wlasnie jestem w trakcie mojego pierwszego decupage'owego 'dziela' ;p fajnie by bylo wygrac ;p
pozdrawiam!

arimor pisze...

Jak to wspaniale, że są jeszcze takie miłe niespodzianki na tym paskudnym świecie :). Z wielką ochotą zapisuję się do zabawy!

PS. Baner promujący candy jest prześliczny!

arimor

a oto mój email:
arimor@o2.pl

pasjonatka pisze...

zglaszam sie ;)

Ania-w małym domku pisze...

uwielbiam niespodzianki, zgłaszam się i ja. zapraszam na moje candy:)

Magdalena pisze...

Candyduję :) M.

barbarahaft pisze...

bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po niespodziankę...

Kasia pisze...

to ja też staję w kolejce, żebyś nie miała wątpliwości że nas tu mało :)
pozdrawiam i zapraszam do siebie:
joycraft-lusi.blogspt.com

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Anonimowy pisze...

Niespodzianki są najfajniejsze, a patrząc na Twoje dzieła, pewnie i ta będzie wyjątkowa!
theex@toya.net.pl

Bożenna pisze...

Lubię niespodzianki i chętnie ustawiam się w kolejce.

KoralinaArt pisze...

zgłaszam się z wielką chęcią! :)

Muffinka pisze...

Zgłaszam się
http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Z chęcią się zgłaszam :-)
hiperbola@onet.pl

Julia090401 pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam! - sobieszka007@gmail.com

vvia pisze...

ustawiam się:)

ania.n pisze...

To i ja sie z checia zapisze.
ania_reg@poczta.onet.pl

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quiteja@interia.eu
Pozdrawiam :)
Magdalena

MamaH pisze...

Candy zapowiada się świetnie toteż zapisuję się i ja, jeśli masz ochotę zapraszam do siebie na nietypowe candy ekologiczne :) Pozdrawiam

Karolina pisze...

Pięknie,staję w kolejce

haft - szydełko - druty pisze...

Również się zgłaszam :)

Aparatka pisze...

Uwielbiam niespodzianki... zostało mi to z lat dziecięcych... czuję wtedy miłe łaskotanie w sercu i włosy zaczynają mi sterczeć na głowie... jak tylko pomyślę o tym, ze mogłabym otrzymać prezent niespodziankę... na początek wspaniałego lata... Agnieszka aparatka1978@o2.pl

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Wspaniała perspektywa - zgłaszam się z przyjemnością! I dziękuję za udział w mojej rozdawajce :)

jabloniee pisze...

Chętnie się zapiszę. Zapraszam na moje candy :))

umbrella pisze...

Dlaczego dopiero teraz?Lepiej późno niż wcale.
Z ogromną ciekawością -cóż to za niespodzianka???-zapisuję się na Twoje cukierasy.Dostać prezent w Dzień Mamy,to by było coś!Pozdrawiam.

Yoasia pisze...

Zapiszę się bo niedlugo mam urodziny a wtedy zaczynam wierzyć że może los się do mnie uśmiechnie:)
pozdrawiam i zapraszam do siebie

Aiwe pisze...

bardzo chętnie się zgłaszam ;)
mój mail: ewelina.wozniak@interia.eu
pozdrawiam moją imienniczkę!

evi pisze...

Niepodzianki są wspaniałe , a wygrane od Twórczej Osóbki, która jesteś są najwspanialsze na świecie.
Pozdrwaim i usmiecham sie do Maszynki Losujacej szczęsliwca.

dakola pisze...

Ja również spróbuję szczęścia. Może się uda?
Niestety los nie zawsze nam sprzyja. Mi udało się wygrać candy jak tylko założyłam bloga. Później już nie. Zbyt duża konkurencja;)
Trzymam za Ciebie kciuki by w końcu się udało!
Pozdrawiam.

Agata ... pisze...

Ja tez staję grzeczniutko w kolejce :)pozdrawiam :)

dziwna inaczej pisze...

Chcę wziąć udział :) Obserwuje jako dziwna inaczej. A w pasku bocznym na blogu http://dziwnainaczej.blogspot.com/ pojawił się baner.

Ar_nika pisze...

Lubię niespodzianki więc też się dopisuję...
http://otomojabajka.blogspot.com/

magdowo pisze...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

karolcia10024 pisze...

zgłaszam się oberwuje-karolcia10024
modelinka.blogspot.com

karolcia10024 pisze...

zgłaszam się oberwuje-karolcia10024
modelinka.blogspot.com

Anonimowy pisze...

ustawiam się do kolejki :)

monika_7777@wp.pl


Pozdrawiam

Enchantted pisze...

To i ja się zgłaszam, z miłą chęcią! :)

www.zaczaarowana.blogspot.com

Madleine pisze...

zglaszam sie i zapraszam na moje candy!!! :)

agnieszkazg pisze...

zgłaszam się :)

bloga nie posiadam dlatego zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

Paula pisze...

A jednak frekwencja dopisała :)
Trudno - mniejsze szanse, ale i tak się zgłoszę
paulina.wrobel@onet.pl

Biegnąca Z Nitkami pisze...

Zapisuję się! :)
chrupka@op.pl

Aneta pisze...

lubię niespodzianki więc się zapisuję i pozdrawiam

Dorota pisze...

uwielbiam niespodzianki
i mam zamiar wziąć sie dacoupage
wiec przyda mi się taka szkatułka do ozdobienia
narazie zebrałam kilka puszek
zapraszm do siebie
http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
dorota_wysocka@epf.pl

villemo pisze...

Uwielbiam niespodzianki więc ustawiam się do kolejki! ;D
justynka68@poczta.onet.pl

Pozdrawiam!

Rincewind99 pisze...

Zgłaszam się :) http://na-wymiane.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

chętnie zapisze się po takie piękności.

Pozdrawiam
monika
monniku@wp.pl

truskawki27 pisze...

Zgłaszam się, chociaż widzę, że mam dość sporo konkurencji ;)
Zapraszam również do mnie, może moje candy Ci się spodoba ;)
Pozdrawiam, Iwona

Anonimowy pisze...

Uwielbiam niespodzianki, więc nie mogę przepuścić tego candy ! ;3

Mój e-mail : olkaa4@op.pl
Pozdrawiam .;)

agamlawa1 pisze...

Obserwuję jako agamlawa1
mail agamlawa1@wp.pl

Daga pisze...

zgłaszam się
dagamylife.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Niespodzianki są fajne, więc ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam serdecznie
Agata J
agata_jarosz@wp.pl

GalaxyMagic pisze...

Zgłaszam się ! :D
Obserwuję jako: galaxymagic
baner:http://galaxy-magics.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się !!
Uwielbiam niespodzianki!! ;))
loOovelyy@wp.pl

Apaszka pisze...

Stanę w kolejce po niespodziankę, a co mi tam, :)

Paulinka pisze...

Zgłaszam się

Bożena pisze...

z powodu nie umienia zainstalowania zdjecia linka itd na bocznym panelu, wkleiłam w posta...stoję i czekam...tak mnie korci decu....że jak bym miała takiego cukierka to musiałabym już zacząć....

Małgosia pisze...

Z przyjemnością zapisuję się na to słodkie candy! Twój decoupage jest przepiękny. Zachwyciła mnie szkatułka vintage! Jest świetna!