.

.

poniedziałek, 20 lutego 2012

W duszy mi gra....

 Tak mnie jakoś naszło... zupka ugotowana, dzieci nakarmione, czekam na Pana M (czyt. Pan Mąż)...
Podjęłam kolejną próbę pisankową, na razie jest nieźle, motywy naklejone... czekają na wenę "twórcy".

Chciałam podzielić się z Wami piosenką, którą bardzo lubię. jest melodyjna a słowa bardzo szybko zapadają w pamięć. Uważam, że duet Krajewski&Piaseczny mógłby stworzyć wiele pięknych utworów... Oby ich współpraca trwała jak najdłużej i była owocna...
 Trzecia miłość żagle
 

I jeszcze

Nie jesteś sama


Bardzo lubię Piaska. Ma miękki, aksamitny głos i potrafi nim operować. W połączeniu z Krajewskim tworzą znakomity duet.

Miłego słuchania!

4 komentarze:

arcano pisze...

Zupka pomidorowa mniam mniam :) ja dziś na obiadek robię pomidorówkę :) i jeszcze do tego dobra muzyka hmmm :) pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

incognito pisze...

...widzę,że mamy podobne gusta muzyczne :) pozdrawiam

Elila pisze...

Zupka wyszła pierwszorzędnie, Panu M. i dziewczynkom smakowała...
Pozdrawiam.

Elila pisze...

Bo to piękne piosenki są...