.

.

piątek, 24 lutego 2012

Tace vintage/ jajcowania ciąg dalszy...

Ostatnio dostałam "zlecenie" na zrobienie dwóch podobnych tac w określonej kolorystyce i konkretnym motywem. Oto efekt:


Tace trafiły już do właścicielki. Z tego co wiem to jest zadowolona...;-)


***

Nie mogę uwolnić się od tych jajek, co chwila mam nowy pomysł na motyw i kolorystykę... a sprzątanie czeka.... Jeszcze muszę uszyć sobie woreczek na jutrzejszą "woreczkową kupę" na moim forum. Tematem przewodnim jest całoroczny worek na prezent dla mężczyzny... Tutaj organizatorka zadała ćwieka...skąd ja wezmę serwetkę z męskim motywem??? No ale może coś wymyślę.
Wracają co jajek, wczorajsze wypociny...

W kratkę




Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze! Każdy z nich jest dla mnie jak skarb... Buziaczki!

13 komentarzy:

Violinowo pisze...

Tace i jajka wyglądają super.
Pozdrawiam
p.s.jeśli możesz to wyłącz weryfikację obrazkową

arcano pisze...

Wielkanoc u Ciebie będzie piękna :) Taca prześliczna, bardzo podobają mi się Twoje prace są bardzo autorskie, nie widziałam podobnych, cenię to :) Z ogromną przyjemnością zaglądam :)Pozdrawiam serdecznie :)

Agnes76 pisze...

Wspaniałości !!! Piękne te tace, rewelka. A jaja cudowne .

Elila pisze...

Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą Twoje słowa...
Zaletą decou jest to, że do każdej pracy możesz przemycić cząstkę siebie.
Pozdrawiam!

Elila pisze...

Kochane dziewuszki, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!

Elila pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Avrea pisze...

Tace takie wiosenne :) , a jajka super :)

pozdrawiam i życzę dużo pomysłów
Ag

impresja pisze...

Tece bardzo ładne :) Widać, że szybciutko się uczysz :)

Ewelina pisze...

Ale Cię jajeczka wciągnęły :) A przy okazji bardzo ładne tace dla urozmaicenia :)

Agnieszka Arnold pisze...

U mnie też sprzątanie „stoi” wreszcie się za jajka wzięłam, chociaż inni pewnie już kończą.
Masz fajne pomysły i ciekawe kompozycje, pewne rzeczy trzeba poćwiczy i dopracować, ale nie od razu Rzym zbudowano:) zapowiada się obiecująco!d

Katarzyna pisze...

z takich tac też bym była zadowolona i to bardzo :)

pandzioszka pisze...

śliczne tace z takim motywem pisaneczke zrobiłam tyle że malowałam ... pozdrawiam i zapraszam do mnie

Beata Szrajder pisze...

Taca - tak pieknej jeszcze nie widzialam - z checia bym kawke na takiej podawala gosciom!!!