.

.

niedziela, 19 lutego 2012

Porobiło się.../ ...dla Edyty...

Witajcie kochani!
Wszystkim odwiedzającym mnie i zostawiającym ślad swej obecności serdecznie dziękuję. Ja też staram się bywać u Was jak najczęściej...
 W środę dostałam przesyłkę z drewienkami i papierami a w czwartek wzięłam się ostro do roboty, a oto efekty:  kremowy komplet z brązowym, ornamentowym motywem (szkatułka, chustecznik, podstawki pod kubki w pudełeczku)






Pomysł na element dekoracyjny w postaci brązowej wstążki wpadł mi do głowy dziś rano. Muszę przyznać, że teraz komplet wygląda bardziej szykownie. Ciekawa jestem opinii przyszłej właścicielki. Mam nadzieję, że się jej spodoba...;-)


   Dzisiaj mam strasznego lenia, pogoda za oknem nie zachęca do zbyt aktywnego spędzania czasu, więc siedzimy w domu, dziewczynki już kociego rozumu dostają... Julka robi się tak nieznośna, że czasami ręce mi opadają... Nie chcę na nią krzyczeć ale czasem tłumaczenie i proszenie już nie pomaga...
Aż się boję co będzie jak od września pójdzie do przedszkola...

10 komentarzy:

Marta pisze...

Ależ gładziutkie te prace, piękne :) zazdroszczę, bo moje serwetki zawsze muszą się pomarszczyć, chociaż troszkę :) może to zależy od wieku osoby robiącej dekupaż - im więcej na twarzy tym więcej na pudełku ?? :D

Elila pisze...

Wiesz, to chyba działa w drugą stronę... im bardziej doświadczona dekupażystka tym mniej zmarszczek na serwetkach;-) ja kleiłam na żelazko, dlatego bez "zmarch".
Pozdrawiam!

Avrea pisze...

Witam
Piękny ten komplet :) moje klimaty .
A kokardkę na co przykleiłaś , jeśli można spytać ?

pozdrawiam
Ag
avrea.blogspot.com

Elila pisze...

Witam u mnie! Mam nadzieję, że będziesz u mnie częstym gościem...
Kokardkę kleiłam na Vikol.
Pozdrawiam!

Avrea pisze...

dziękuję za odpowiedź :) , oczywiście ,żę będę zaglądać
pozdrawiam :)

Emka pisze...

Ta kokardka taka mała a jak dopełnia dzieło, ślicznie :D

Elila pisze...

Emko, bez niej było ładnie ale jak przymierzyłam kokardkę to wiedziałam, że musi się ona tam znaleźć.
Dziękuję, że mnie odwiedzasz:-*

Qra Domowa pisze...

PIĘKNY ,PROSTY I ELEGANCKI KOMPLECIK:)))pS ZLIKWIDUJ WERYFIKACJE SŁOWNĄ:)))--PROJEKT-USTAWIENIA-KOMENTARZE-POKAZAĆ WERYFIKACJĘ-NIE-ZAPISZ)

Mika pisze...

Super !!! Bardzo gustowny i elegancki komplecik :)))
Kokardka dodaje uroku, dopełnia całość ! ;)

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Świetny pomysł z kokardką!