.

.

poniedziałek, 13 lutego 2012

Leń pokonany!

 Długoooo trwało moje lenistwo ale już się wzięłam. Wczoraj się zmobilizowałam i są pierwsze efekty. Nazbierało się trochę słoików, którymi bezustannie obdarowuje mnie bratowa...;-)
Poza tym szykuje się małe zamówienie: dwie tace, szkatułka, podkładki i domki na klucze, jestem ich bardzo ciekawa, bo jeszcze nie robiłam kluczników...

No i przyszedł czas na jajka! Tak się ich bałam a okazuje się, że nie taki diabeł straszny... Owszem, wycinanie motywu jest mozolnym zajęciem ale efekt bardzo fajny!

Na razie nie mogę pochwalić się niczym bo wszystko jeszcze nie dokończone ale myślą, że wieczorkiem nadrobię.

Miłego dnia!!!

4 komentarze:

Irena pisze...

Czekam na zdjęcia:)

Ewelina pisze...

Ja też pracuję obecnie nad moimi pierwszymi jajeczkami :) A i pierwszy klucznik mam za sobą i jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie Tobie :)

arcano pisze...

Witaj imienniczko :) Dziękuje za odwiedziny na moim blogu, bardzo mi miło i mam nadziej, że będzie jeszcze milej się wzajemnie poznawać :) Życzę mnóstwo miłości i słodkich całusów Walentynkowych, pozdrawiam i mam nadzieje, że film się spodoba :)

Joanna pisze...

najważniejsze,że już tworzysz !